פרסם בפייסבוק לייק ה – “PRO”

סדנת שיווק לעצמאיים

 

כיום בארץ מעל 6.4 מיליון משתמשים בפייסבוק, כאשר 80% מהם מעל גיל 25, והזמן הממוצע שלהם בפייסבוק בכל יום עומד על כ – 50 דקות.כוחו האדיר של הפרסום בפייסבוק וגוגל נובע מהשילוב, בין המקום שבו האנשים נמצאים רוב הזמן, הניוז פייד שלהם, לבין היכולת להגדיר באופן מדויק את קהל היעד הרלוונטי שאליו רוצים להגיע.

פייסבוק מנגיש לך את האפשרות ליצור קמפיין פרסום יעיל, בגלל הפשטות הטכנית של הפעלת המערכת

באמצעותה ניתן לבנות קמפיין בפחות מ – 10 דקות.
היכולות הויראליות של הפרסום שנובעות מהמודל של פייסבוק, בו גולש אשר הגיב לפרסום חושף אותו לחבריו ולמעשה נהפך לאיש המכירות שלך, והעלויות הנמוכות באופן יחסי לערוצים אחרים.

קיימת היום הזדמנות אדירה לכל עסק ועצמאי

לייצר סוכן מכירות אוטומטי שמזרים לקוחות.

 

חשוב לציין, רוצים להבין איך אפשר לעשות את זה אחרת? איך להתחדש ביחד עם פייסבוק ולהפוך אותו לכלי השיווק החזק ביותר שלכם?
הצטרפו לסדנה הקרובה, ופעם הבאה שמישהו יתלונן בפניכם ש”הפרסום בפייסבוק לא עובד“,
תוכלו להזמין אותו לראות את הקמפיין שלכם ואת כמויות הלידים שהוא הביא!


מטרות הסדנה:

  • “לארגן מחדש” את שפע הטכניקות והשיטות אותם מציע עולם השיווק הדיגטלי בדגש על פייסבוק
  • להעניק עקרונות וכלים מרכזיים לבעלי עסקים בבניה, ניהול, בקרה ומדידה של אסטרטגיה לנוכחות ופעילות בעולם האינטרנט והרשתות החברתיות בעולם המודרני והטכנולוגי.

 

הסדנה המעשית לפרסום בפייסבוק מתאימה לך אם את/ה:

  • בעל עסק שרוצה לפרסם באינטרנטורוצה לייצר יותר תוצאות ולהביא יותר לקוחות.
  • בעל עסק שניסה פרסום בפייסבוקניסית להקים קמפיין בפייסבוק בעצמך
    ומשהו פשוט לא עבד.
  • מבין שפייסבוק הוא כלי ליצירת הכנסותורוצה לדעת איך להשתמש בו בצורה יעילה

 

 

מבנה הסדנה:

1. היכרות עם עולם השיווק הדיגטלי, מיתוג, חישוב ROI וחיבור למכירות השירותים שלך.

לימוד מהצלחות – חשיפה מאחורי הקלעים של קמפיניים אמיתיים שהכניסו מאות לידים,לקוחות, נרשמים וכסף.

ניתוח הצלחות ומודלים אפקטיבים ליצירת לידים והרשמות – אחרים קוראים לזה סודות…

בנייה של תוכנית שיווקית בסיסית לפרסום בפייסבוק – הגדרת המוצר/שירות, מסר פרסומי, קהל יעד, מטרות, תקציב.

אפיון והגדרת קהל היעד באופן מפורט –מעל 12 שיטות להגדרת קהל היעד בדיוק של קרן לייזר.

כתיבה של מודעות המתאימות לפרסום –סוגי הפוסטים והמסר האפקטיבים ביותר.

2. מבנה נכון של קמפיין פרסום – מה המקצוענים עושים אחרת ואיך ללמוד מהם

שימוש ב – lookalike ,custom audience ופיקסלים ושאר הכלים החכמים למעקב ובניית קהלים

בניית קמפיין פרסום מנצח – מ א’ עד ת’.

בניית קמפיין שמייצר פניות מלקוחות – כל המרכיבים של יצירת קמפיין לידים בקלות יצירת קהל ע”י מעורבות אסטרטגיות ועוד..

3. בניית קמפיין שמייצר רשימות תפוצה- כל המרכיבים של יצירת קמפיין שיפוצץ את
רשימות הדיוור שלכם.

דגשים לדף נחיתה – תבניות של דפי נחיתה מנצחים.

אסטרטגיות מתקדמות לפרסום – משפכי שיווק ואסטרטגיות של שני שלבים ויותר.

ביצוע של מעקב בקרה ואופטימיזציה לקמפיינים.

חשיפה לכל החידושים אחרונים בפרסום בפייסבוק – מבנה חדש מנהל המודעות, מסנג’ר, בוטים ועוד…

4. מתרגלים על העסק שלכם, סיכום ובניית קמפיין מנצח.

משך הקורס:

4 מפגשים= סה״כ 16 שעות

 

רוצים להבין איך אפשר לעשות את זה אחרת? איך להתחדש ביחד עם פייסבוק ולהפוך אותו לכלי השיווק החזק ביותר שלכם? הצטרפו לסדנה הקרובה, ופעם הבאה שמישהו יתלונן בפניכם ש”הפרסום בפייסבוק לא עובד“, תוכלו להזמין אותו לראות את הקמפיין שלכם ואת כמויות הלידים שהוא הביא!

 

לפרטים נוספים לחצו כאן